Tuesday, August 16, 2011

JANGAN LUPA NAMAKU

tak tau lah nape..tp b4 nk study tuk paper esok, rs cm nk post je lirik lg nih..lg ni soundtrack drama ramadhan terakhir..
aku tau..ade org tu akn bce..sila hayati lirik ni..nk dgr lgnye,search kt utube..huhu..ekceli, lg ni lebih kpd kerinduan kita pd Allah swt..moga Allah sentiasa bersamaku..anyway,enjoy it..


JANGAN LUPA NAMAKU - pompa bensin

Walau aku tidak bersamamu..Jangan engkau lupakan diriku..
Walau aku tidak di sisimu..Jangan engkau lupakan namaku..
Kerana aku mengingatimu..Kerana aku menyintaimu..

Andai aku bisa bertemu mu..Dengan senyum ku tadah syukurku..
Andai aku bisa menyentuhmu..Air mata pasti deras gugur..
Kerana aku merinduimu..Kerana aku sentiasa menyintaimu sepenuh hati..

Walau kamu jauh di mataku..Jangan aku hilang dalam kalbu..
Saat kamu samar mengingati..Jangan aku terus kau lupakan..
Kerana aku sentiasa mengingatimu..Kerana aku sentiasa menyayangimu sepenuh hati..

Andai aku bisa memelukmu..Pasrah aku tabah diujimu..
Andai aku bisa dicintai..Dengan rela menyerahkan hati..
Kerana aku merinduimu..Kerana aku sentiasa menyintaimu...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...